My charms are my everything.

Tänkte ta och berätta lite om mitt armband. Inte ens 1 år fyllt, 1 Mars firar jag dess första födelsedag, tillsammans med mig! Om ni ser mig utan det är något fel. Eller så är jag på äventyr där jag kan riskera att tappa det. Om det skulle försvinna skulle jag bli blöt i ögonvrån. En lång tid framöver. Armbandet innehåller mig själv.
Minicoopern står för Språkresan till Isle of wight nu i somras. Varje gång jag ser bilen får jag alltid ett litet minne.
Blomman står för Grillnatta 2010, helt enkelt för att jag köpte den då. Många roliga stunder.
Silverstenen är för min familj. Personerna som jag aldrig kommer överge, no matter what.
Den "flygande skon" är jag. En skotokig flicka som skulle gå över lik för vissa skor. Speciellt converse. Att den är röd är ett plus, min Glädje här i livet.
Och sist har vi den rostande nyckelpigan. Den är min Elin. Kommer alltid förbli det också. Dock var den billig. Och kommer snart bli utbytt, men mot något bättre. Något som aldrig kommer lämna mig och som aldrig kommer gå sönder. En äkta nyckelpiga.
linn
2010-09-15 @ 19:36:57
URL: http://shoppinggalenlinn.blogg.se/

åh vad underbart! :') superfiiint och uniikt! men det där sista med att byta ut förstog jag inte.. ;p <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0