Vi gör som vi gjorde förra året, 2012 var ett bra år.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog körkort för första gången, och förhoppningsvis sista.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften, men till nästa år har jag spart alla i en liten burk
 
Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Man brukar väl säga att det inte är dagarna som räknas, utan minnena som hör till.
 
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag var på sjukhuset tre gånger inom loppet av 2 månader, det var bra gjort.

Bästa köpet?
En evighetsring och en resa till Grekland.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ordet "haha" i min telefon.

 Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Där jag hänger min hatt, den låten innehåller minnen den.

 Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit hand om mig själv.

 Vilken kändis var du mest sugen på?
Andrew Garfield, yttligare beskrivning behövs inte.
 
 Favoritprogram?
Sex and the City har lyst upp hösten.
 
Största musikaliska upptäckten?
Dirty Dancing, inte för att det är något musikaliskt i det men upptäckt, det var det.

 Något du önskade dig men inte fick?
Till och med mitt hår har vuxit sig längre än någonsin i år så nej, jag är nöjd.

 Vad fick dig att må bra?
Min pojkvän och mina vänner. Och Tingeling.

 Vem saknade du?
Jag har lärt mig att leva med saknaden, men i år slapp jag sakna en jävel i USA i alla fall.
Pojkvän
2013-01-01 @ 23:25:21

Åh




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0